League of Legends Greek Community
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΠόρταλΦόρουμΓειά σας, είμαι καινούριος στο Forum.  Facebo10Latest imagesΕγγραφήΣύνδεση
To forum διακόπτει την λειτουργία του και σταματάει η αποδοχή νέων μελών. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη, ό,τι νεότερο υπάρχει θα ενημερωθείτε. Καλή συνέχεια Summoners!

 

 Γειά σας, είμαι καινούριος στο Forum.

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
haber.duuh
Newbie
Newbie
haber.duuh


Πρωταθλήματα : 0

Γειά σας, είμαι καινούριος στο Forum.  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Γειά σας, είμαι καινούριος στο Forum.    Γειά σας, είμαι καινούριος στο Forum.  EmptyΠαρ Σεπ 02, 2011 10:56 am

Γειά σας, είμαι καινούριος στο Forum.
Με λένε Αντώνη, και είμαι μαθητής της Δευτέρας Λυκείου. Παίζω League of Legends περίπου 6 μήνες, και έχω φτάσει τα 30 Level. Έχω αρκετές απορίες πάνω σε ο,τι αναφορά το πώς και με τί τρόπο παίζεται ο κάθε Champion. Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε. Και που και που, αν βέβαια θέλετε και εσείς, παίζουμε και κάνα game Razz
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
lolgr.com
Administrator
lolgr.com


Πρωταθλήματα : 0

Γειά σας, είμαι καινούριος στο Forum.  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γειά σας, είμαι καινούριος στο Forum.    Γειά σας, είμαι καινούριος στο Forum.  EmptyΣαβ Σεπ 03, 2011 12:33 pm

Καλωσόρισες Αντώνη. Τ μέλη μας δείχνουν ενεργά στο θέμα βοήθειας οπότε δεν πιστεύω να έχεις κάποιο πρόβλημα!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.lolgr.com
Katsikompixtis
Junior Member
Junior Member
Katsikompixtis


Πρωταθλήματα : 0

Γειά σας, είμαι καινούριος στο Forum.  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Γειά σας, είμαι καινούριος στο Forum.    Γειά σας, είμαι καινούριος στο Forum.  EmptyΠεμ Φεβ 16, 2012 2:01 pm

Καλωσήρθες φίλε μου.!!!Θα περάσεις ωραία εδώ!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Γειά σας, είμαι καινούριος στο Forum.
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» γεια σας, ειμαι νεος και ασχετος
» Καινουριος..
» Γεια σας